IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się
ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego
systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom
w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Liczba pracowników na umowę o pracę |
20 |
Godzina wykonania usługi |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w
tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu
liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów
oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie
prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w
toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu
stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod
rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do
niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego,
jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z
przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień
publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) wystąpi
siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na okoliczności
realizacji umowy, b) nastąpi zmiana numerów katalogowych lub nazewnictwa
produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz
jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego,
c) nastąpią zmiany organizacyjne u Zamawiającego, które będą miały wpływ
na realizację umowy (np. łączenie klinik, podział etc), d) w sytuacji
ograniczenia lub rozszerzenia prowadzonej działalności przez Zamawiającego
w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość
dodania dodatkowego punktu odbioru przesyłek przygotowanych do
wyekspediowania. Dodanie nowego punktu odbioru przesyłek nastąpi na
podstawie aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. W
sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały
asortyment nią określony (tj. nie zostanie wykorzystana cała kwota umowy),
a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony
dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres do
wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu
rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego
asortymentu. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie
umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub
bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie
30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim
przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu
wykonania części umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia
okresu obowiązywania umowy w przypadku wyczerpania wartości umowy.
7. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany
wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w
art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne. 8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać
będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 7. 9. W
wypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 lit. a) wartość netto wynagrodzenia
Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto
wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 10. W
przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy
ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą
ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do
wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z
uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu
minimalnego wynagrodzenia. 11. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 7
lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu
całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść
w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty
netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz
Zamawiającego. 12. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 7 lit. a),
wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia
przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z
wprowadzenia zmian wraz ze szczegółowym wyliczeniem, o których mowa w ust.
10 i 11.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
08/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski,
jak w SIWZ
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: