Usługi - 154781-2017

25/04/2017    S80    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Wrocław: Usługi sportowe

2017/S 080-154781

Usługi społeczne i inne szczególne usługi – zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu
ul. Borowska 213
Wrocław
50-556
Polska
Osoba do kontaktów: Paulina Liszyk
Tel.: +48 717331140
E-mail: pliszyk@usk.wroc.pl
Faks: +48 717331149
Kod NUTS: PL514

Adresy internetowe:

Główny adres: www.usk.wroc.pl

Adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.usk.wroc.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: SP ZOZ
I.5)Główny przedmiot działalności
Zdrowie

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Usługa wydawania karnetów sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.

Numer referencyjny: USK/DZP/PN-47/2017
II.1.2)Główny kod CPV
92600000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawania karnetów sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu. Karnet ma upoważniać użytkownika do wejścia i korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju, a w szczególności w województwie dolnośląskim. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę karnetów dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, w ilości max. 1500 szt. karnetów upoważniających do korzystania z obiektów sportowo rekreacyjnych, w ramach miesięcznego abonamentu,w tym między innymi: basenów, klubów fitness oraz max. 1500 szt. karnetów dla osób towarzyszących w tym: max. 250 kart dla osoby towarzyszącej do 15 roku życia oraz max. 1250 dla osoby towarzyszącej od 16 roku życia.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL514
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawania karnetów sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu. Karnet ma upoważniać użytkownika do wejścia i korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju, a w szczególności w województwie dolnośląskim. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę karnetów dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, w ilości max. 1500 szt. karnetów upoważniających do korzystania z obiektów sportowo rekreacyjnych, w ramach miesięcznego abonamentu,w tym między innymi: basenów, klubów fitness oraz max. 1500 szt. karnetów dla osób towarzyszących w tym: max. 250 kart dla osoby towarzyszącej do 15 roku życia oraz max. 1250 dla osoby towarzyszącej od 16 roku życia.

II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia lub umowy ramowej
Okres w miesiącach: 24
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:

Kryteria oceny ofert i ich ranga w ocenie:

1. Cena – 55 %

2. Liczba dostępnych obiektów na terenie woj. dolnośląskiego – 20 %

3. Liczba dostępnych obiektów na terenie Wrocławia – 20 %

4. Posiadanie platformy internetowej do obsługi zamówienia – 5 %.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

1. Termin płatności: 60 dni licząc od początku miesiąca następującego po miesiącu otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Forma procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej
IV.1.10)Określenie krajowych przepisów mających zastosowanie do procedury:
IV.1.11)Podstawowe cechy postępowania o udzielenie:
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału / Termin wyrażenia zainteresowania udziałem
Data: 10/05/2017
Czas lokalny: 12:00
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/04/2017