IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się
ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego
systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom
w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Termin dostawy |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w
tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu
liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów
oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie
prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w
toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana
postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem
nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana
niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które
byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu
należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144
ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy
w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej
przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem
zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu
ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron
zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy
przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie,
czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym
zwiększeniem ilości produktów; b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni
sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów
katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na
wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu
zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane
okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne,
społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na
okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie
przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem
w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu
objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia
przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o
której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik:
będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od
zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w
tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie
wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa
wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W
sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały
asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami
Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania
umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla
funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na
okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury
przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 8. W razie zaistnienia
istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi
bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie
wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
24/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: