IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w
kwocie 13 618,00 zł słownie: ( trzynaście tysięcy
sześćset osiemnaście złotych 00/100). Lp. Numer
zadania Wartość wadium 1. Zadanie nr 1 13 618,00 9.2 Wadium należy
wnieść w terminie do dnia składania ofert, potwierdzenie zapłaty wadium
należy dołączyć do oferty. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
następujących formach: 9.3.1 pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta 26 1130 1033 0018 8007
3520 0010 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach bankowych; 9.3.4 gwarancjach
ubezpieczeniowych; 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z
2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5 Za termin wniesienia
wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 11:00
9.6 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
9.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2015 r., poz. 2164 ze zm.). 9.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego . 9.9 Zamawiający zwraca
niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert. 9.10 Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie
art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz.
2164), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 9.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.12 Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub potwierdzających okoliczności, o
których mowa w niniejszej SIWZ, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a
ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się
ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego
systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom
w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Okres gwarancji |
20 |
Termin realizacji |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w
tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu
liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów
oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie
prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w
toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy 16.1 Wysokość i termin wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 16.1.1 Zamawiający żąda
wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny
całkowitej brutto podanej w ofercie. 16.1.2 Wykonawca wniesie
zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
16.2 Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zabezpieczenie
należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w
jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie
zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku, przez
ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb
Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie
zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie
rejestrowym i rejestrze zastawów. 16.3 Zamawiający zwróci 70% wartości
kwoty wniesionego zabezpieczenia, określonej w ust. 1 niniejszego
paragrafu, w terminie 30 dni od wykonania zamówienia i uznania za
należycie wykonane, a 30% wartości kwoty wniesionego zabezpieczenia w
terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady. Jeśli zabezpieczenie
zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci zabezpieczenie wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
16.4 Zabezpieczenie wniesione w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: a) nazwę dającego zlecenie
(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich
siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona
gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu
ubezpieczeń), że na żądanie beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) złożone
gwarantowi w dowolnym czasie w okresie ważności gwarancji, gwarant zapłaci
beneficjentowi gwarancji należności wynikające z niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę. e) zobowiązanie gwaranta
musi być nieodwołalne i bezwarunkowe, co znaczy, że nie może być
uwarunkowane np. bezspornością żądanych należności lub uznaniem żądanych
należności przez Wykonawcę lub złożeniem jakiegokolwiek oświadczenia ze
strony Wykonawcy. f) termin obowiązywania gwarancji; g) miejsce i termin
zwrotu gwarancji. 16.5 Zabezpieczenie wniesione w formie gwarancji
bankowej lub ubezpieczeniowej nie może zawierać: a) żądania złożenia
wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku lub jakiejkolwiek innej
instytucji; b) odwołania do warunków zawartych w innych dokumentach
stosowanych przez gwaranta, takich jak: ogólne warunki gwarancji
ubezpieczeniowych, regulaminy, instrukcje, wzory, itp.; c) klauzuli, iż
gwarancja jest nieważna, jeśli z tytułu jej wystawienia Wykonawca nie
dokonał płatności składki (raty składki) w ustalonym terminie.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu
stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej
umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby
niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby
zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e
ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w
zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową
odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta
asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c)
przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że
odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych
parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie
co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy
cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 5. Zmiany, o
których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania
asortymentu. 6. Dopuszcza się również zmianę umowy w przypadku: 1)
wystąpienia siły wyższej lub innej nieprzewidzianej okoliczności
niezawinionej przez żadną ze Stron i niezależnej od Stron, która będzie
miała wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia 2) konieczności
zastosowania nieprzewidzianych przez Zamawiającego zmian technicznych lub
technologicznych wynikających m.in. ze stanu budynku, jego instalacji lub
też koniecznych z uwagi na zabezpieczenie budynku lub bezpieczeństwo osób
w nim przebywających, 3) konieczności wydania lub zmiany decyzji organów
administracyjnych związanych z przedmiotem zamówienia. 4) konieczność
zmiany Podwykonawcy wskazanego w ofercie, pod warunkiem spełnienia przez
nowego Podwykonawcę wszystkich wymogów określonych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub
dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy
w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W
takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z
tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie
informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski jak w SIWZ
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli
środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: