IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu (przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje
na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
wysokość rabatu |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w
celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania,
którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej,
na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli
nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana
postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem
nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana
niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby
niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby
zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że
zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo
zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi
zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest
bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy,
b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na okoliczności
realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy
jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym
podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego. d) nastąpi
konieczność zastosowania nieprzewidzianych przez Zamawiającego zmian
technicznych lub technologicznych wynikających m.in. ze stanu urządzeń lub też
koniecznych z uwagi na dobro pacjentów. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w
zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową
odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania przez producenta
asortymentu objętego umową, wygaśnięcia świadectwa rejestracji, przedłożenia
przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego. 5. Zmiana, o której
mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie
spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w
ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych
wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena
asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto
sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W przypadku: a) zmiany stawki podatku
od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w
§ 5 ust. 5 może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy na pisemny
wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz
szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty
wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 90 dni
od dnia obowiązywania zmian. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia
waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 3571 k.c.
Zmiana taka wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej
umowy przetargowej. 8. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy zaistnieje
okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość
przedłużenia czasu trwania umowy na okres niezbędny dla funkcjonowania
Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż
do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamej
usługi. 9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że
wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić
istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu,
zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać
wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. § 8 Kary
umowne 1. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi lub przerwie wykonywanie przedmiotu
umowy z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, oraz w przypadku
rozwiązania umowy zgodnie z ust.6, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w
wysokości 20% ogólnej wartości umowy brutto określonej w § 6 ust. 1 niniejszej
umowy. 2. Za opóźnienie w wykonaniu planowanego przeglądu okresowego o ile nie
nastąpiło ono z winy Zamawiającego lub awarii sprzętu uniemożliwiającej
wykonanie przeglądu, Wykonawca zapłaci kary umowne w wysokości 0,5 % ogólnej
wartości umowy brutto określonej w § 5 ust. 4 niniejszej umowy za każdy dzień
opóźnienia. 3. Za opóźnienie w wykonaniu naprawy Wykonawca zapłaci kary umowne
w wysokości 0,5 % ogólnej wartości umowy brutto określonej w § 5 ust. 5
niniejszej umowy za każdy dzień roboczy opóźnienia powyżej terminów określonych
w § 3 ust. 3. 4. Jeżeli szkoda przewyższa wysokość kary umownej, stronie
uprawnionej przysługuje roszczenie o zapłatę odszkodowania uzupełniającego do
wysokości szkody. 5. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z
przysługującego mu wynagrodzenia. 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w
wysokości 20% wartości przedmiotu umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez
Zamawiającego z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego z wyłączeniem art. 145
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozwiązania umowy na podstawie
ust. 7. 7. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli
Wykonawca nie dotrzymuje terminów realizacji umowy i nie dotrzymuje terminów
realizacji umowy wynikających z harmonogramu, lub zlecenia pomimo wyznaczenia
nowego, dodatkowego terminu, jeżeli wykonuje przedmiot umowy w sposób niezgodny
z zapisami umowy lub normami i innymi warunkami określonymi prawem.
8. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli nastąpi
zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest
bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy, a
Strony nie uzgodniły warunków dotyczących zmiany umowy. W takim przypadku,
Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części
umowy. 9. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu
wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data: 07/10/2016, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
zgodnie z SIWZ język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: